Najnowszy ASTER II Bluetooth® dla gearboxa V3 to prawdziwy game changer i nowe możliwości dla posiadaczy gearboxów V3 zarówno w wersji AEG jak i jedno/dwuzaworowych HPA.
Dzięki modułowi Bluetooth 5.2 zyskujesz natychmiastowy dostęp do ustawień, telemetrii AEG oraz rozbudowanych funkcjonalności na smartwatchach i urządzeniach mobilnych.
To pierwszy tak wszechstronny układ dla gearboxów V3 – kompatybilny zarówno z AEG jak i HPA.
Wersja AEG współpracuje zarówno z silnikami szczotkowymi, jak i z silnikami bezszczotkowymi, nawet przy napięciu 11.1 V.
Natomiast miłośnicy HPA mogą podłączyć zarówno silniki jednozaworowe, jak i dwuzaworowe.
Regulacja czułości spustu, automatyczny Pre-cocking,
Aktywny Hamulec z trybem adaptacyjnym oraz niezawodne sensory optyczne tworzą układ idealny.
Celem stworzenia ASTERa II Bluetooth® dla GB V3 było zbudowanie wszechstronnego ETU, zawierającego najnowszą technologię GATE przy zachowaniu rozsądnej ceny.
- ASTER II Bluetooth® daje Ci całkowitą elastyczność dzięki Bluetooth® 5.2 i kompatybilności zarówno z AEG, jak i HPA. Możesz aktualizować firmware i otrzymywać nowe funkcje za darmo, a także podłączać dodatkowe akcesoria, sprawdzać telemetrię. Teraz – od razu po wyjęciu z pudełka. Bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
- kompatybilność zarówno z AEG, jak i jedno i dwuzaworowymi silnikami HPA
- najwyższej klasy automatyczny pre-cocking – wstępne ściskanie sprężyny
- darmowe aktualizacje firmware’u za pośrednictwem internetu
- ASTER II Bluetooth® jest częścią Ekosystemu GATE
- najniższe zużycie prądu na rynku – tryb głębokiego uśpienia o zużyciu prądu zaledwie 140 µA zapobiega rozładowaniu akumulatora
- wbudowana przetwornica podnosząca napięcie oznacza bezproblemową pracę ze słabszymi akumulatorami i zwiększa sprawność przełączania
- gotowy na napięcie 3.75 V – ASTER II Bluetooth® pracuje przy bardzo niskim napięciu (nawet 1.2 V podczas strzału), co jest istotne w mocno tuningowanych replikach AEG, gdzie napięcie pod obciążeniem znacznie spada
- czujnik koła zębatego wspierający koła zębate Infinite Torque-up, DSG, SSG, 19-zębowe i standardowe
- możliwość użycia mechanicznej blokady spustu
- rozszerzona kompatybilność z silnikami bezszczotkowymi – idealnie współpracuje ze wszystkimi popularnymi silnikami bezszczotkowymi nawet przy akumulatorach 11.1 V
- wielofunkcyjny programowalny port wejścia/wyjścia – umożliwia podłączenie czujnika zatrzasku zamka, czujnika magazynka oraz zasilanie akcesoriów